ljubičasta zvijezda

ponedjeljak, 25.05.2015.

Hej haj

Ššššššššššššššššš.
Bogme me nije bilo goooodinama.
Nemam pojma nit kako se tu piše nit kako se kaj postavlja, nit kako kaj promijenit, u izgledu bljoga, jel?
Sve sam pozaboravila.

Blog mi je katafakingstrofa.. I ime bloga Ljubičasta zvijezda!? Kaj sam uopće mislila? Da, ljubičasta.. bang

A fotografije "slijeva i sdesna", ko i ljevica i desnica, tužno i ružno. No, neću o politikici.
Neću o ničemu.

Ako se što naučim, promijenit izgled bljoga u kratkom vremenu, ma mah....

25.05.2015. u 13:43 • 4 Trla baba lan...Čuvaj šume#



Komentari da/ne?

Tko,zašto i što..

ljubicica

Ona, sa visokim pragom tolerancije..
torbom pune zafrkancije..belj

"Ja:
Sa sjetom u očima..
tražila se noćima.

Našla sam se.. i sad se nedam..
Gledam, sve.. sa lijepše strane..
na leđima mi ikebane.."rolleyes

početak;lud
..sve o nečemu..
i ništa o svačemu..

Moj mali dio svemira..i nemira..




Gaćem na kuhani grah, mlijevenu kavu,
pokemon karte i bakugane..
te vadim metle iz riti..zabadava
Molim vas stanite u krivi red i bez uguravanja
sve ja kuži.. samo se potuži..

Za ozbiljno..:

"Blago ženama,
koje znaju hodati kao vile,
zemlja može zadisati
pod njihovim lakim stopalima."

Alenka Rebula

Savjeti:

" Ljubav se ne daje,
ljubav se izmjenjuje...

Ljubav se ne dijeli,
ljubav se množi...

Ljubav ne tražite u drugima,
ljubav nađite u sebi..."

moji..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

CURRENT MOON




svi koji mi titrate...

...srce, dušu, mozak...
...redom...
...kako sam vas našla i kako ste mi dolazili...

marchelina
smotani
pametni zub
(Ne)pristojne erotske priče
borgman
Nisam ja odavde
windfuckersister
neverin
Smisao Života
pelin i med
tražim sebe u tebi
guest01
vilenice
Matti
Supernatural

sephirot

Photobucket
Mama naših mačića
Photobucket
Tata naših mačića
bajtica

meditacija